Firefly Open Source Community

Login   |   Register   |
New_Topic
Print Previous Topic Next Topic

Linux SDK

211

Credits

0

Prestige

0

Contribution

intermediate

Rank: 3Rank: 3

Credits
211

Linux SDK

Posted at 4/4/2019 15:13:12      View:4705 | Replies:5        Print      Only Author   [Copy Link] 1#
Hi,

I just start to make Linux img to AIO-2138C board, but can't find anywhere Linux SDK and nothing else Linux details.

Where I can find help?

BR,
Pekka
Reply

Use props Report

403

Credits

10

Prestige

12

Contribution

intermediate

Rank: 3Rank: 3

Credits
403
Posted at 4/4/2019 17:06:08        Only Author  2#
There's currently no Linux SDK to release yet.
Reply

Use props Report

133

Credits

0

Prestige

0

Contribution

registered members

Rank: 2

Credits
133
Posted at 1/9/2026 20:28:09        Only Author  3#
What a fantastic article, thank you for sharing such an amazing piece! Improve your IT abilities with free Latest 712-50 exam duration. Wishing you success!
Reply

Use props Report

131

Credits

0

Prestige

0

Contribution

registered members

Credits
131
Posted at 1/25/2026 06:37:38        Only Author  4#
Fortinet的FCSS_LED_AR-7.6考試認證是屬於那些熱門的IT認證,也是雄心勃勃的IT專業人士的夢想,這部分考生需要做好充分的準備,讓他們在FCSS_LED_AR-7.6考試中獲得最高分,使自己的配置檔相容市場需求。
Reply

Use props Report

136

Credits

0

Prestige

0

Contribution

registered members

Credits
136
Posted at 6 day before        Only Author  5#
The content of the article is rich and profound, and I’ve learned a lot from it. Free H13-511_V5.5 test dump resources available. Best of luck to all!
Reply

Use props Report

130

Credits

0

Prestige

0

Contribution

registered members

Credits
130
Posted at 4 day before        Only Author  6#
Haben Sie an der SAP C_CPE_2409 Zertifizierungsprüfung teilgenommen? Was kann ich machen, wenn ich die Prüfung ablege, daran ich nicht selbstbewusst bin? Gibt es Abkürzung für die C_CPE_2409 Prüfung? Es gibt nicht genug Zeit, die Bücher auswendig zu lernen. Sind Sie der ähnlichen Meinungen? Wenn ja, kümmern Sie sich nicht darum, weil Sie immer noch die Chance haben diese C_CPE_2409 Prüfung gut vorzubereiten, obwohl die Prüfungszeit vor Ihnen schnell auftaucht? Wie kann ich diese Chance finden? Das ist die SAP C_CPE_2409 dumps von ExamFragen. Es gibt hocheffektive Prüfungsunterlagen zur Zertifizierung. Es kann Ihnen helfen, in kurzer Zeit die Prüfungsfragen vorzubereiten. Die Hitz-Rate dieser dumps sind sehr hoch. Deshalb können Sie SAP C_CPE_2409 Zertifizierungsprüfung bestehen, wenn Sie die Prüfungsfragen und -antworten gut lernen.
Reply

Use props Report

You need to log in before you can reply Login | Register

This forum Credits Rules

Quick Reply Back to top Back to list